torsdag 15 augusti 2013

Vi hade ingenting att säga




Jag undrar ibland vad det är som får mig att sluta skriva, när jag egentligen saknar det varje dag. Kanske har jag inte hittat rätt forum. Eller så har jag ingenting att säga. Jag tror det var Alex Schulman som kommenterade tomheten i inläggen på Facebook med 'vi hade ingenting att säga, så det gjorde vi'. Sade ingenting. Det har jag lite problem med. Men jag tror det är mer prestationsångest än något annat. Uppenbarligen kan jag hitta på rader med tomma ord som inte stör mig ett dugg. Facebook och instagram är den moderna tidens vittne på den saken. Status upp och status ner handlar om verkligen ingenting. Så visst kan man fylla en blogg med samma sak?

Och jag trodde jag skulle bröllopsblogga. 

Vilken dåre.

Jag är gift nu. 

Tack, det gick bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar