tisdag 18 januari 2011

Det är i alla fall inte rosa

Jag tänkte verkligen inte lägga upp någon bild på den omtalade klänningen. Jag tänkte hålla mig undan från alla kamerablixtar. Alla. Men så blev icke fallet. Sandra utmanade på blogg-duell. Typ. Som rapparna gör. Fast med klänningar. Det känns så jävla flickigt att jag vill kräkas lite. Men jag kan ju inte banga. Då är man en fegis. Så här är den. Klänningen. The. One. I ett första utkast i alla fall. Den är i skrivande stund inlämnad hos sömmerska för att öka slampfaktorn. Någon måtta får det ju vara på personlighetsförändringarna.
Så här är den Sandra. Vi ses på söndag och i dimman. Under kontrollerade former såklart. Vi är väl damer. Skål!

2 kommentarer:

  1. Schnyggt! Vad är det för fantastisk kroppskedja?

    SvaraRadera
  2. nu är du sådär supersnygg o kvinnlig att man får lust att ligga m dig!!! Jag e så glad att jag har så snygga o sexiga vänner, då gör d inget att jag e gammal! Verkligen skitsnygg!

    SvaraRadera