lördag 1 januari 2011

Godmorgon

Det gör inte ens något att nackspärren inte släpper. Såhär bra har jag sällan mått en nyårsdag. Förutom att det dundrade så att väggarna vibrerade igår var det en av de lugnare kvällar jag haft på länge.

Jag är inte typen som skriver årskrönikor. Jag kommer nämligen inte ihåg vad jag gjort. Jag vet bara att jag spenderade en större del av året som gick i Skottland än jag gjorde i Sverige. Och att det känns som jag aldrig varit där. Konstigt det där...

Så nä, det blir ingen sammanfattning. Jag vet bara att jag har haft ett jävla bra år, ett år som innehållit så mycket ovanliga saker att jag inte vet hur jag ska överträffa det det här året. Kanske är det ingen idé att försöka. Kanske är det okej att förra året var lite bättre.

Kanske är det okej att bara bestämma sig för att i år är året jag är ännu lite snyggare än jag var förra. Just det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar