fredag 9 mars 2012

Fina fredag

Jag ska dricka vin nu. I min soffa. Ensam. Och förmodligen somna med halvfullt glas. Om inget annat överväldigande händer. Men det brukar man inte kunna räkna med att det gör sådär spontant. Inte så ofta. Och det är okej. För det är tyst och lugnt och jag kan dricka vinet i myskläder och hästsvans. Och inga klackar.

Och så funderar jag på om Elize läser min blogg flera gånger om dagen? Gör du det? Läser du alls? För annars undrar hurihellvete alla läsare från USA kom hit. Men ni är också välkomna. Såklart. Hej.

Som vanligt hade jag en alldeles fantastiskt trevlig kväll på Åbryggan igår. Det skadar inte att upprepa hur fina vänner jag har. Underbara!! Fin musik och alltid lika bra. Jag visste att den sista ölen skulle göra ont idag. Jag känner mig själv. Efter en mindre skadekontroll såhär dagen efter är jag okej. Och det är skönt. Med folk som inte dömer sådär. Vackert...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar