onsdag 17 augusti 2011

Pushing Daisies

Sandra nämnde Bryggan och plötsligt blev jag inte sugen på att sluta jobba och sova längre. Plötsligt ville jag sluta jobba och cykla hem mitt allra fortaste och byta om och sluta upp för ett glas vin. Det var jävligt lockande när jag stod i köket bland kastruller och disk och längtade hem.

Sedan kom jag hem. Och vinsuget gick över. Jag hamnade på mage på sängen med nyfunnen tv-serie på datorn. Pushing Daisies. Någon som har sett den? Skojig liten serie det där. Gullig. Intelligensbefriad. Skönt att titta på när man inte orkar tänka längre.

Jag känner att jag lärt mig prioritera. Hem, tv, sova i tid, komma upp imorgon, må bra och få saker gjorda framför helkväll på stan. Ibland blir jag orolig... Hoppas det är övergående.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar