onsdag 7 september 2011

AW Deluxe

Jag var inte på dåligt humör så länge. En timma kanske. Omotiverat dessutom. Det är så jävla otrevligt. Mitt problem är att jag blir på dåligt humör, vet inte varför och så blir jag irriterad för att jag inte vill vara sur. Ett förbannat Moment 22.

Nu sitter jag och fånler för mig själv istället. Jättekonstigt. Kommer på roliga saker och så fnissar jag kvävt. Framför datorn på jobbet. Jag är glad nu. Jätte.

Och snart snart kommer fina Sandra som övertalade mig till ett glas vin. After Work i dess rätta bemärkelse. På jobbet. I lobbyn fick det bli då jobbkläderna inte är representativa på stans övriga krogar. (Även om det är mest drägg) Man vill ju inte kasta sten i glashus. Men Sandra var det nio dagar sedan jag träffade. Sådant har jag koll på. Vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar