tisdag 19 oktober 2010

Den nakna sanningen

Jodå, det du ser är det du får och jag erkänner...håret är rufsigt varje morgon och osminkad ser jag ganska trött ut. Jag har inte alltid ordning i mina garderober och det har hänt att jag har samma strumpor två dagar i rad. Ibland pratar jag alldeles för mycket och ibland inte alls. Jag kan inte alltid bete mig politiskt korrekt när jag blir full, men jag är alltid snäll ändå. Jag fäller alltid ner toalocket och skruvar oftast på locket på tandkrämen. Jag tycker om att städa men bryr mig inte alltför mycket om det ligger en tröja på golvet i några dagar extra. Jag lägger inte energi på oviktiga saker men gör småsaker till viktiga om jag känner för det. Jag kan tvinga dig att låtsas att min makaronmiddag är en trerätters för att jag gillar att laga mat åt folk... Jag kommer aldrig ljuga och den nakna sanningen är vad du får, jag kommer inte säga att dina skor är snygga om jag inte tycker det och om din nya parfym luktar skit säger jag det.

Jag är tamefan inte felfri, men vet du vad. Det är inte du heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar