onsdag 27 oktober 2010

Vi gillar läget och löser det!

Jag har fan inte alltid full koll. Jag önskar alltid att jag hade det, jag gillar koll. Men jag är även en vän av improvisation. Jag tror på att allt löser sig. Det kan kanske innebära att jag även är optimist men jag har kommit på att man kan vara många saker samtidigt och att det är okej om det är motsägelsefullt.

Jag gillar listor. Nä, jag älskar listor. I raka rader och fina bokstäver. Helst dataskrivna. Får lite ångest om det är kladdigt och överstruket och måste skriva om från början. Jag kanske har lite problem... men jag är okej med det.
Det är bara att gilla-la-la-la läget.

Det är okej om en tröja ligger slängd på golvet en stund. Jag lär mig att man fan inte kan ha kontroll över allt, allt kan inte vara perfekt för då dör man.

Det är synd...jag gillar perfekt. Utom när det gäller mig själv.
Jag gillar att vara rufsig och oslipad.

Strunt samma...var fan ville jag komma?? Förmodligen bara få ur mig att nu är det Lösa som gäller. Det löser sig, ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar