onsdag 8 februari 2012

Take it on the run, baby

Jag träffade Sandra på väg till jobbet imorse. Klockan var kvart i sex och det var ganska så trevligt att möta en vän så dags på dagen. Speciellt som morgonhumöret sällan ställer om sig till Glatt förrän efter en halvtimma, timma. Nu gick det lite fortare och det var uppskattat. 

Annars vill jag mest sova nuförtiden. Sova. Inte städa. Inte jobba. Inte tvätta. Bara sova. Jag fattar inte. Jag har en svacka igen. En odefinierbar sådan. Det kan ha lite med Honom att göra. Att jag inte riktigt kan tänka klart längre. Att så mycket av min tid går åt till att fundera över hur jag hamnade här. I en situation jag lovade mig själv att aldrig hamna i igen. Jag tror jag blir överarbetad. 16 timmar på ett 8timmarspass. Utan OB eller övertidsersättning. Inte ett jävla dugg. 
Jag går minus på sparkontot och blir lite lite tröttare än jag brukar vara.

Det går bra för våren att komma nu. Jag saknar dig. 

Jag vill springa förbi den här tiden. Missa den hade inte gjort något.

Och det snöar så in i helvete utanför mitt fönster.

Coffee to Go, please!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar