tisdag 9 november 2010

Det här med Mac. Vad fan är det om??

Jag bloggar inte på arbetstid. Men jag gör det på jobbet. På en Mac. Och jag fattar fan ingenting. Inte ens snabel-a sitter på rätt knappar. Jag har en vän som varje gång datorer nämns starkt promotar Apple och Mac. En vacker dag har jag lovat att jag ska försöka lära mig förstå hans kärlek till dessa apparater. För tillfället hänger jag inte med alls. Jag hittar inte hur man öppnar upp nya fönster, man kan inte högerklicka och kopiera och jag har gått vilse mer än en gång. En annan dag...lovar jag att lära mig. Jag kommer kräva killen som bedyrar Macs förträfflighet på privatlektioner. Annars får det fan vara.

2 kommentarer:

  1. Jag blev också tokig i början. Nu kan jag inte leva utan.

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå skaffat en mac. Har än så länge inte kommit så långt att jag lovordar den varje sekund men den är bra. Ville bara säga att man lär sig alla kommandon på macen. Det kommer lixom med tiden.

    SvaraRadera