fredag 26 november 2010

Såhär dagen efter och ekonomiångesten

Det här med att göra av med pengar har alltid varit lite av en passion hos mig. Jag är självutnämnd expert i sakfrågan. Att jag faktiskt inte äger någonting eller någonsin intresserat mig för shopping i form av skor, smink och kläder gör det hela lite intressant. Var fan tar pengarna vägen?? Jag har ingenting att visa upp för pengarna som rinner mellan fingrarna på mig. Absolut ingenting. Känns ganska bra. Jag köper drakar utan funktion bara för att de är fina att ha, jag dricker vin på krogen och äter ute för att det är gott, jag åker taxi på nätterna veckan efter löning och springer till frisören för att färga något jag kunde gjort hemma för en tiondel av priset. Jag köper inte mycket. Men jag lever fan dyrt. Jag behöver gifta mig rikt. Eventuella intressenter kan anmäla sig i kommentarsfältet. Tack.

På onsdag bränner jag lite pengar på en tatuering också. Bara för att... Budgetering är inte alls min grej. Så jävla tråkigt.

Förresten är jag lite bakfull idag. Det kostade nog lite igår också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar