torsdag 4 november 2010

Jaja jag lever som fan

Asså jag fattar att det är svinstörande att jag har varit frånvarande så jävla länge. Jag fattar att ni saknar mig. Jag fattar det. Fullt förståeligt. För jag är ju...viktig och så. Men vet ni, mitt nya jobb har tagit massor av tid. Jag har jobbat och sovit och vaknat och jobbat igen. På samma ställe. Länge. Jag har så jävla roligt. Huvudet är fullt och snurrar. Det är mossa som växer däruppe men det är värt det. Fatta vad jag lär mig grejjor.

Erkänner att jag saknar mina vänner och utekvällarna. Men man får prioritera och just nu...JUST NU går jobbet allra först. Snart kommer vännerna dela förstaplatsen med jobbet men som det är nu får de halka ner på en hedrande andraplats. Det betyder inte att ni är mindre viktiga. Bara att ni får vara svinviktiga en annan dag. Okej? ;)

Bara så ni vet drack jag nyss ett glas vin i vår snygga reception. Assnygg är den. Assnygg. Fan vilket fult ord, skitsamma. Den är det. Vi får göra det tillsammans någon dag. Intressenter anmäler sig enklast via sms eller telefonsamtal. Just det.

Puss. Bara så. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar