onsdag 10 november 2010

Men gud vad jag svamlar

Hörrni. Buzzador? Någon som har koll på det? För vi har nyss skrattat oss fördärvade åt det. Eller jag. Kollegan försökte över att glas vin introducera konceptet för mig. Gick sådär. Tydligen får man hem en massa produkter som ska testas och utvärderas. Typ tjugo tuber tandkräm. Vad man nu ska med det till när man är tre i familjen. Skitsamma. Hon hade fått 40 juicepaket också. Tyckte kanske inte att det var en svinbra idé att borsta tänderna och dricka juice efteråt men det blir ju hennes lilla problem. Skojigt koncept. Buzzador... Om herrarna som bestämmer på Buzzador anser att jag gjort bra promotion för dom nu går det bra att kontakta mig för eventuella royaltys. För det är klart att det är herrar som bestämmer. Bara herrar blir chefer. Eh....jag ljög. På mitt jobb är det fan bara brudar som dräller runt och vi är så jävla bra. Lite lite bättre än snubbarna på Buzzador. Just det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar