fredag 12 november 2010

Jag vilar lite idag.

Jag vilar lite. På en schäslong på ett hotell. Samma där jag jobbar. För jag kom tydligen inte längre. Gårdagen blev hårdare än väntat och några få glas med vännerna slutade i total blackout. Inte ett av mina stoltaste. Men det är skitsamma. Dock somnade jag hemma och släpade mig hit runt lunch. Skickade in en sen varubeställning och fick bannor av min säljare. Men det är också okej. Jag är liksom lite för trött för att orka ta tag i tunga frågor idag.

Så medan Sandra och Anneli spacklar sig däckar jag en stund på schäslongen. Jag är i alla fall för bakfull för att det ska spela någon roll om jag sminkar mig eller inte. Sandra fotar när jag sover. Inte okej. Alls. Att jag gnytt och stönat under min lilla vilostund bjuder jag på.  Någon måste ju stå för underhållningen också. 

Kvällen bjuder på middag på tapas. Sedan blir det svintidig hemgång för att kunna fejka att jag är människa imorgon. Jää!

...och ligga, när fan ska man ha tid med det då?? Bra så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar