tisdag 26 april 2011

Hörrni, det är Valborg snart!

Det blir några dagar i soffan. Jag kommer kalla det för semester. Det känns roligare då. Fötter i högläge och med en stark längtan till lördag, som är Valborg och i min värld bättre än julafton. Jag älskar
Valborg. På riktigt. Mer än rödvin och Sean Connery. Då fattar ni, eller hur? Jag har inte haft en enda ledig 30 april sedan jag var 15. Det är längesedan. Jag hade en helg en gång, men då var jag på akuten. 

I år hade jag bestämt att jag skulle sitta på Camillas altan under lördagen. Himla tur att jag några timmar efter att jag bestämt det faktiskt blev inbjuden också. Sådan är jag...  


Mac. Grymt att streama på. 8 timmars One tree hill i förrgårgår. Skoj hade jag.
 Man blir bara en gnutta hjärndöd.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar