söndag 3 april 2011

Kniven mot strupen

Vilket skit. Fy. Fan. Har aldrig någonsin tidigare sett eländet för att den där Alex verkar helt jävla sinnessjuk. Och jag hade så förbannat rätt. Vilken dum människa har släppt in honom i tv-rutan? Jag vill ringa och hota den personen lite. Alex går ju bananas på människor som inte ens säger emot och han skriker som om han vore Ramsay över en slak biff som han föredrar att jämföra med en penis om och om igen av någon anledning. Jag skäms. Han är ju för i helvete inte klok. Jag kan inte ens se klart programmet. Jag fattar inte grejen. Snacka om storhetsvansinne. Hittade dom verkligen ingen annan kock som ville ställa upp? Han måste fan ha varit deras enda alternativ. Vilken kille. Jag blir alldeles andfådd.

( Stackars mig som måste vara anti alla andra för att må bättre själv...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar