tisdag 8 februari 2011

Fake it til you make it

Jag har allvarliga värmesvallningar känner jag. Kan det vara klimakteriet? Jag vägrar tro att det är för att jag är trött. Jag vägrar tro att jag inte skulle palla för mer än såhär. Klart man ska klara av att jobba massor, sova lite, hinna med ingenting och vara snygg samtidigt. Klart man ska. Vissa gör det. På riktigt. Jävla supermänniskor. Sådan ska jag också blir när jag blir stor, tänker jag ibland. Sedan inser jag att jag redan är stor och att loppet är kört. Loppet. Är. Kört. Men det är okej. Ja, jävlar i min lilla låda, det är det.

Ibland tänker jag att man kommer långt på att vara envis så in i helvete också. Fast det är kört. Man kan bestämma sig för att vara sådär super. På låtsas, liksom. Man kan fejka. Fake it til you make it, är min paroll och den funkar. Jag jobbar mycket, sover lite, hinner ingenting och jag är snygg. Så det så. Jävlar i min lilla låda vad bra vi fejkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar