lördag 12 februari 2011

Its always saturday in my sofa, baby.

Vilken kanal är melodifestivalen på? Jag vet inte. Faktiskt. Jag ser inte på eländet. Jag förstår att det är underhållning, men jag fattar fan inte att det är en tävling och att det ska föreställa talang. Jag har inte sett programmet på evigheter. Massor med år. Men jag läser i tidningen ibland. Häromdagen stod det om den där tjejen som är programledare. Marie....nånting. Hon vet jag inte heller vem det är. Jag antar att jag borde veta det, men ibland bor jag inte på riktigt samma ställe som alla andra. Jag har ingen koll.

Jag förstår att jag kanske borde ha det. På Facebook verkar det som om alla andra har det i alla fall. Jag tittar på någon komedi istället. Vem som vinner den där tävlingen får jag ju i alla fall veta samma sekund det händer, om jag nu vore intresserad av det. Man behöver icke gå ovetandes genom detta liv. Allt finns ett knapptryck bort. Vackert är vad det är. Dock inte musiken i melodifestivalen. Men ironi, det tycker jag är vackert.

Hon! Jag hittade en bild. Det var henne jag menade, programledaren. Vem i helvete är hon??

1 kommentar:

  1. men åh paddy, hon var ju med i A-Teens för tio år sen... Abbas lilla copycats

    SvaraRadera