lördag 19 februari 2011

Saturday, bloody saturday.

Ja jävlar i min lilla låda. Här far det lemmar och blod åt alla håll. Köksbordet har förvandlats till ett regelrätt slagfält. Hot om skott i pannan, gaffel i låret och indragna vinförmåner viner i rummet. Onda ögat, om blickar kunde döda, skit i allt vad blodsband heter, vatten är värt mer i sammanhanget och fusk är helt okej. Om det är jag som vinner på det. Vi spelar poker. Om enkronor. Det hotas som om det vore 40000 miljarder. Om sanningen ska fram är det bara jag som hotar. De andra vågar inte annat. Helt hänsynslöst kör jag över både min stackars mor och mormor. Utan samvete. Jag ska i helvete inte förlora! I skrivande stund ligger jag 39 kr plus. Det ni, är en hel jävla förmögenhet. Så länge jag vinner är jag ganska behaglig att umgås med. När jag förlorar säljer jag min mamma för en rulle toalettpapper. Jag är ett litet monster. Men jag har åtminstone mest pengar. Ja jävlar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar