måndag 21 februari 2011

Krypavstånd, darling.

Det blir hotellsäng inatt. Jag ser så mycket fram emot det att jag inte kan skriva snabbt nog. Hotellakan är grymma. Jag skulle förmodligen hata det hemma. Ganska kalla, halvstela lakan, men på hotell....can´t beat it! Det är så förbannat fantastiskt att krypa ner i en säng som inte är hemma, som är nybäddad och fräsch och veta att du inte kan göra annat än att titta på tv och sova. För det är inte hemma. Ingen disk, ingen tvätt inget att städa. Så jävla fint.

Det är den fabulösiska fördelen med våra jobb. Fördel, hörrni. Vi får se insidan av hotellrum lite oftare än vi hade gjort annars. Och jag älskar det.

Det är dessutom krypavstånd till jobbet imorgon bitti när jag ska upp vid halv fem. Ännu en fantastisk grej med den här dealen. Vi kör på det. Over.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar