lördag 12 mars 2011

De viktiga kanske inte förstår men de viktigaste fattar grejen

Exakt så känner jag idag. Men var i hellvete kom det ifrån? Jag är så himla klok när jag är full. Att komma på det där finurliga runt halv fem på morgonen i vindimma tycker jag personligen är förbannat bra jobbat. Och idag när jag läser meningen om och om igen är jag nöjd. Det var smart av mig. Djupt. Och det stämmer. Så jävla bra. Fy tusan, man kanske skulle bli politiker och pyssla med självbedrägeri.

Men jag gillar att lyfta fram mig själv såhär dagen efter. Det är för att lyfta fram de bra sakerna jag gjorde under natten istället för att må dåligt över de mindre bra sakerna. Som att ringa samma person om och om igen fast han inte svarade och fast jag visste att han sov. Typ så. Inte smart. Därför väljer jag att bara komma ihåg att jag skrev smarta saker på facebook. Det funkar för mig.

Och vet ni...

De viktiga kanske inte förstår men de viktigaste fattar grejen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar