tisdag 1 mars 2011

Blekgrå och alldeles alldeles tom

Jag går hem nu. Jag är fortfarande på jobbet. Man skulle kunna tro att det är därför mitt bloggande har lagt sig ner och självdött, men så är det inte. Jag har ju för fasen varit ledig hela helgen. Alltså hade jag kunnat blogga, om jag hade velat. Men jag har tydligen haft syrebrist i hjärnan och lågt blodsocker för all energi försvann i lördags morse efter två dagars vindrickande. Och för att vara ärlig var det mer sprit än vin och bara det kan ju ha bidragit till tröttheten. Jag är okej med det. Helt okej. Umgänget väger upp det mesta. Ibland är det värt att vara trött och det är nu jag ska ta tag i mitt liv. Som saknar innehåll för tillfället känner jag.

Det ska jag göra. Skaffa innehåll. Jag hoppas och håller tummarna jättehårt för att innehåll är samma sak som rödvin och choklad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar