söndag 20 november 2011

Tiden går så fort och jag hänger inte med. Alldeles nyss var det sommar och snart är det nyår. Andra år brukar jag se det som en nystart, som alla andra gör... Nästa år ska bli bättre, jag ska bli lyckligare, rikare, träna mer, äta mindre, sluta röka... I år ser jag ingen början. Jag kan inte riktigt se brytpunkten och vet inte var det gamla slutar och det nya tar vid. Jag ser bara en enda lång väg som inte riktigt tar slut eller har ett mål. För tillfället känns det i och för sig ganska bra att kliva upp på mornarna. Jag jobbar hellre än inte, jag tycker om att träna, jag har något att göra på mina lediga dagar, jag tar tag i saker och är lite nöjdare än jag var för bara en stund sedan. Men nystart? Nä, någon sådan finns det nog inte det här årsskiftet. Det blir nog mer eller mindre...samma...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar