måndag 28 november 2011

NaknaTjejer.se

En bekant delade med sig av en vardagsanekdot häromdagen. Hon berättade om hur och hennes nioåriga son hade gjort läxor tillsammans på sonens dator och att hon när hon öppnat upp internet fått ett lätt slaganfall när diverse porr poppade upp på skärmen. Pojken var alltså nio år. Jag slätade över lite, mumlade något om att pojkar är nyfikna... Sedan tänkte jag efter. Nio år?? På riktigt? När jag var nio gick jag på en klasskompis födelsedagskalas och insåg att flickor och pojkar kunde dansa tillammans. Det skulle aldrig falla mig in att fundera på det där med nakna kvinnor...eller män. Att jag inte hade någon dator försvårade kanske saken. Inte vet jag...klart killen är nyfiken. Poängen är att det är otäckt att småpojkarna växer upp med synen på sex som de vuxna männen framställer den. Skrämmande och åt helvete.

Nio. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar