onsdag 7 december 2011

Bulle i Ugnen

Apropå det där jag skrev om barn... När Bästa Vännen annonserar att hon väntar smått inser jag att jag ännu mindre behöver egna barn. Eftersom hon nu bara har en bror kommer jag ha fullt upp med att vara Världens Bästa Moster/Tant. Jag kommer helt enkelt inte ha råd att föda egna ungar med alla doppresenter, namnsdagspaket, födelsedagskalas och julklappar. Hennes unge kommer bli så bortskämd att även om Hon och hennes Man vill ha ett bohemiskt barn som ska lära sig värdet av en krona och leva materialistiskt knapert kommer jag gå emot båda deras vilja och ge det lilla Barnet guld och gröna skogar. 

Jag är så otroligt glad för deras skull. De kommer bli så fina föräldrar och med Bull-helgerna och Lek-söndagarna med mig kommer Barnet få det fantastiskt. 

Grattis, Älsklingar!! 
Ni förtjänar allt vackert.



Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar