måndag 12 december 2011

Det är vardag

Jag sov länge idag också. Jag tror jag har gått i regression och förvandlats till tonåring igen. Det känns så. Inte i huvudet, dock. Där är det lika rörigt som på en nittioårings dammiga vind. Och kroppen lutar nog åt sextiotaggarhållet. Lite sliten kan man säga. Trött. 

Åker snart ner på jobbet och tränar lite. Orkar inte, men det behövs. För tröttheten. Allting känns bättre om man gör mer än ingenting. Jag försöker få med mig Sandra men hon svarar inte.Antingen undviker hon mig eller gymmet. Normalt tränar jag bättre utan sällskap, det distraherar mig. Men idag hade det varit trevligt.

Min lägenhet är i alla fall skinande. Jag städade hela eländet igår. 

Nu hoppas jag på några dagars ledigt. Som ska spenderas i syrrans lägenhet som ska flyttrensas. Ger hon mig ett par sopsäckar och fritt spelrum ska hon få se på rensning. Hon kommer tro hon blivit rånad.

Gimme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar