torsdag 28 juli 2011

Att måste/måsta?

Jag ska gå ner på bryggan idag. Och räkna. Det är en av de där sakerna som man måste göra men som inte är svinroliga. Samma som att jag måste åka till jobbet fast jag är ledig. Inte heller så himla kul. Det betyderår var  att jag borde ta mig in i duschen snart fast jag helst av allt skulle vilja stanna under ett täcke på soffan hela dagen.

På måndag är det söder. 


Igår var det härlig kväll på bargatan, finvin på Grappa och shots i Ekens källare som jag inte visste fanns. Jag har inte så mycket koll sådär.

Jag var full på min arbetsplats också, stackars nattjejen! Förlåt... Men Heikki var där och det är alltid fint att träffa honom, fastän jag nästan hade glömt det idag.

Men idag mår jag bra. Trots de där måstesakerna. Bara att gilla läget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar