lördag 30 juli 2011

Skämskasse

Jag ville absolut ha de där redbullen så jag tryckte dem lite mot bröstet så att ingen skulle se. Att detta är allt jag ska köpa. Ingen mat. Inget schampo. Inget toalettpapper. Bara livsfarliga redbull. Som en tonåring. Jag sneglade lite mot killens korg framför mig. Grönsaker. Bara. Så jävla duktig. Jag kände att alla stirrade på mig och visste att jag minsann bara ska supa idag. Inte äta. Jag höll länge i burkarna. Vägrade lägga upp dem på bandet. Till slut gömde jag dem under påsen. Bakom pinnen efter killens grönsaker. Tyvärr gled pinnen åt sidan och killen tvingades med avsmak säga att döddrickan inte var hans. Att pinnen glidit bort. Att han var nyttig. Att jag var den äckliga. Typ så var det. Och så köpte jag två paket cigg också. Som sig bör. I min ålder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar