fredag 8 juli 2011

Dagen från helvetet

Igår hade jag en halvbra dag. När kylarna dog och jag fick slänga en massa mat och jobba över för att ersätta det slängda. Sedan kom lagar-gubben och då funkade kylen igen. Imorse var äggen redan kokta när jag kom. 32 grader i kylen. Som var trasig igen. Alla mina kylar är trasiga nu. All mat står ihopmosad i de stackars skåp som fortfarande kämpar mot värmedöden. Det blev två svinnrapporter på två dagar. Och massor med övertidstimmar. Jag kan meddela att jag skulle kunna självdö nu. Och jag svettas. Och jag har skavsår på onämnbara ställen. Typ som jag inte trodde man kunde ha skavsår på. Om pungsvett har en kvinnlig motsvarighet har också diskuterats under dagen. Och så behöver jag färga håret. Som ni ser. Bra dag. Jätte.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar