tisdag 17 maj 2011

Att smita från notan

För någon månad sedan beställde jag två par skor på nätet. Inga spännande skor. Fotriktiga eländiga saker som kostar mer än vad jag har lust att betala. Men jag gör det ändå. Eller jag tänkte betala. Det dröjde länge innan skorna kom hem. Jag fick ringa två gånger och påminna dem. Ingen större skada skedd. Till slut kom dem hem. De överprissatta gummidojorna. En storlek för små. Efter fyra veckors väntande var skorna för små. Fast jag redan hade samma skor hemma, samma modell, i den storlek jag hade beställt.  Men sak samma, jag fick skicka tillbaka dem, fick nya tillbaka.

Idag ringde dem mig. Från skoföretaget. De påminde mig om skorna jag skickat tillbaka. De som var för små. De hade precis öppnat kartongen. Jag hade även skickat tillbaka fakturan. Smarta tjejen!

Detta är min stoltaste dag. SÅ smiter man från en nota!

Läckert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar