söndag 15 maj 2011

Nu ska jag fan bli vuxen och lära mig bete mig!


Kolla. Gårdagens sällskap. Det var han som tyckte det var en bra idé att hämta upp mig på skoter istället för med båt. Såhär i efterhand tycker jag också det var en fantastisk idé. 

Vad som däremot inte var en fantastisk idé var all den där spriten jag hällde i mig. Idag är det bakfylleångesten från helvetet. Värsta någonsin. Om jag inte självdör under kvällen lämnar jag landet. Jag misstänker att jag sade lite för många sanningar igår. Som det kan bli efter överkonsumtion. Hoppas det går över snart. Jag håller nämligen på att implodera.

Men tjejen var fantastisk. Hon på bilden. Vännens nya kärlek. Gullig tjej. Synd att jag inte kunde bete mig. Jag skyller på Kapten Morgan. Lurig kille det där... Kan inte ens lukta på cola idag. 

Nästa gång ska jag sköta mig bättre. Lovar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar