lördag 7 maj 2011

Jag är en bloggtjuv. Men såhär kommenterar man.

"Jag ville kommentera, men jag fattade inte hur man skulle göra'. Så säger ni till mig. Ganska ofta faktiskt. Enkelt. Välj Namn/Webbadress. Skriv ditt namn och skit i webbadressen om det ställer till det för er (eller var anonym) klicka vidare på 'fortsätt' och du får fram fältet för att skriva kommentaren. Tataa!"




Vet ni... Jag stal förklaringen rakt av från Sandra. Jag ville förklara men pallade inte formulera mig själv. Formuleringen och äran är alltså Sandras. Sandra J. Om ni undrade. Så, nu har jag gjort rätt för mig. 




Förlåt, Sandra!

2 kommentarer:

  1. Haha!Bra länkat. men hur tusan hittade du det inlägget, det är ju asgammalt? :)

    SvaraRadera
  2. Alltså...jag tyckte att det var för jobbigt att skriva en egen förklaring, men tydligen var det inte för jobbigt att leta igenom tre månaders blogginlägg. Man får ju prioritera serru. ;)

    SvaraRadera