tisdag 24 maj 2011

Jag som bor i Aj

Idag är en bättre dag än igår. Trots det förbannade onda jag lever med varje dag var jag glad. Annars brukar det inte funka så. Det onda är jag van vid. Det är inte så att jag inte står ut med smärtan, det är irritationen över att inte fungera som jag ska som gör mig förbannad. Och så blir jag arg och irriterad och så får jag huvudvärk. Och så blir jag ännu mer sur över att jag låter mig bli irriterad. Ond cirkel det där... Personligen är jag inte svinimponerad över att det bor artros i mina fötter innan jag fyllt 27 men jag intalar mig själv att det gör mig till en charmig IKEA-möbel. 

Enkel, snygg, billig, passar de flesta och saknar förmodligen en del eller så...

Nää... Hellre Gratis än Billig.

Bra så.


Men egentligen skulle jag bara säga att jag är hemma nu. Bättre än igår. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar