torsdag 12 maj 2011

Vad är det som spelar roll?

Jag tycker att det är jävligt intressant att mitt mest läsa inlägg någonsin fortfarande är det fem rader långa jag skrev om September och hennes hår. Det är underligt. Att intresset är större för vad jag tycker om en offentlig profils frisyr än vad som händer runt mig i övrigt. Jag inser att mitt liv är ganska händelsefattigt. Utifrån vad ni ser här i alla fall. Jag hänger hellre ut September än mig själv. Såklart. Det vore ju mer korkat än smart att skriva om allt jag gör.
  Allt jag säger kan komma att användas emot mig. Ni vet... 
Därför delar jag med mig av det som roar mig. 

Vad som roar er är ju uppenbart; att jag tycker att kändisar har fult hår och att folk kommenterar med att det är synd om mig som måste hacka ner på andra för att själv må bra.

Ja. Det är ju intressant. Förstås.

Men jag förstår inte. Faktiskt. Men det kanske ingår.

Själv är jag tamefan alltid snygg i håret.
Jorrå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar