tisdag 3 maj 2011

Nu är jag sådär lost igen

Ibland får jag tråkigt. Eller blir uttråkad. Tycker att det mesta som händer runt mig är ganska mycket jävla skit. Då går jag runt och fantiserar ihop miljonvinster, nya jobb, häftiga teknikprylar, snygga etagelägenheter och fantastiska utekvällar. Och så vill jag tatuera mig. Mest vill jag tatuera mig. Det känns inte lika förbannat avlägset som miljonvinsten. Det känns som något uppnåeligt. Och så har man något att se fram emot och så är man extra fin i några dagar medan den där nya fina kroppsutsmyckningen är blank och svart och kliar utav bara helvete och man vill titta titta på den hela tiden.

Om jag hade tatuerat mig varje gång jag blev sugen hade jag sett ut som en livstidsfånge, gammal sjöman och en HA-medlem i ett. Jag vet inte. Hade det varit coolt?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar