måndag 13 juni 2011

Grattis Jonna!!

För det första fyller min syster år idag. Det betyder smörgåstårta. Såklart. Att jag nyligen blev upplyst via Sandra om hur många kalorier en sådan där bit innehåller betyder att jag svälter idag. Inte en matbit har passerat mina läppar även om den där stroganoffen är sjukt lockande. Äter jag BARA smörgåstårta och eventuellt en torr jävla knäckemacka till kvällen klarar jag 1000 idag också. På hemmafronten tycker de räknandet är lätt sjukligt. Det tycker jag också. Men jag är svinnöjd med att jag klarar av det. Matte var aldrig riktigt min grej.

Nono är här också. Det är ju en kaloriförbrännare i sig. Leka sandlåda och springa i parken kommer man långt på. I veckan blir det Tuna Busland. Om någon vill följa med går det bra att hojta till. Man måste ju se om stället duger och sällskap är alltid välkommet. The more the merrier... Eller vad de nu brukar säga.

Egentligen borde Jonna varit viktigast. På sin fölsedag.

Grattis lillstumpan! Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar