fredag 10 juni 2011

Kvällen som försvann och blev vacker

Jag har uppdaterat under kvällen. Från mobilen. Fina bilder på fina tjejerna och en bra födelsedag. men inget har dykt upp. Tekniken sviker. Uppenbarligen är det inget som har drabbat statistiken. Tvärtom. Den är högre än någonsin. Högre än igår när jag trodde det var rekord. Sandra säger att hennes siffror går likadant. Jag tar för givet att det hänger ihop. Mer att jag tjänar på henne än tvärtom, men det hänger garanterat ihop. Galna siffror. Om vi ska diskutera att det är att "tjäna" på det eller inte är en annan sak. Om man vill att fler ska bry sig eller inte. Men det är en diskussion jag tar en annan dag.

Fastän ni missade liveuppdateringen; kvällen var fab! Fina Marielle och Camilla bjöd på underhållning som alltid. Papas Tapas stod för maten och drycken och därifrån går man fan alltid nöjd. Har ingenting att klaga på. Blev ett år äldre, vi är fortfarande vackra, om inte vackrare och helgen ligger framför oss. Det finns fortfarande mer att hämta! Det är lovande.

Det är ljust ute nu. Jag sover inte än. Det dröjer nog. Jag är nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar