tisdag 14 juni 2011

VISA

Världens bästa moster köpte prenumeration på Viaplay.se för att systersonen skulle kunna se obegränsat med tecknat nu när det regnar. Under tiden Världens bästa moster registrerade sitt användarnamn höll systersonen i Visa-kortet. Som han på en millisekund bröt mitt itu. Han påstår att han trodde det vra hans mammas kort och i så fall hade det väl varit en annan femma. Men nu var det mitt. Jag vet inte om det gjorde ondast i kortet eller i mitt shopping-hjärta, men när systersonen tittar på en och säger "Jag äälskar dig, moster Jennie" är allt förlåtet. Det blir tio dagar utan Visa. Det är lika länge som man måste leva i celibat efter att ha medicinerats för klamydia. Har jag hört. Det gäller att sätta saker i perspektiv.

Men om man nu ska se det ur DET perspektivet är tio dagar jävligt lång tid...

Suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar