onsdag 15 juni 2011

Tuna Busland

Fem grymma timmar på stan. MacDonalds med småkillarna och sedan Tuna Busland. En stund trodde jag att jag uppfattat buslandet fel när vi mötte en herre i övre medelåldern på stan, inte ett av de vackrare exemplaren. Han stoppade oss på väg till bilen och frågade efter Björksgatan (där även buslandet råkar ligga). Jag förklarade vägen och herren såg nöjd ut. Sedan upplyste han mig om att det låg en swingersklubb där och erbjöd mig och Jinan att följa med. Väluppfostrad som man är tackade jag nej och förklarade att vi hade ju barnen med oss. Nej. Tack. Lek- och Buslandet fick plötsligt en helt annan innebörd.

Nöjd moster/mamma tog barnen med sig till Björksgatan och väntade sig strippor och läderklädda män. Tydligen finns det två lekland där. En för barn och en för vuxna. Vi hittade bara den för de små. Det räckte långt. Barnen har lekt i 110 och jag och Jinan har tränat gratis. Springa efter de där killarna var säkert lika roligt för oss som för dem!

(Glömde jag säga att stället var fyllt av manliga byggare så moster hade extra roligt!)

Tack för idag, tjejen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar